FAQ

Je kunt op elk gewenst moment inschrijven en de trainingen op je eigen tempo volgen.

Je kunt je maandabonnement iedere maand opzeggen, met een opzegtermijn van 1 maand.

De andere abonnementen kun je na de eerste termijn per maand opzeggen. Ook hier geldt een opzegtermijn van een maand. Als je je abonnement een maand vóór de vervaldatum hebt opgezegd, wordt het uiteraard niet verlengd. Heb je je abonnement wel verlengd en je zegt het later op, dan krijg je de resterende termijnen teruggestort.

Op je persoonlijke account-pagina kun je je abonnement veranderen. Houd er rekening mee dat er termijn van 1 maand geldt als je naar een goedkoper abonnement switcht.

Mocht het niet lukken, neem dan even contact met me op. Dan regel ik het voor je.

Op basis van de opdrachten die jij hebt ingeleverd, geef ik je per e-mail feedback over mogelijke valkuilen of aandachtspunten. Ook kan het zijn dat ik je een tip geef of juist een kleine extra opdracht geef. 

Doordat we iedere week even contact hebben, heb ik een goed beeld van waar jij tegenaan loopt en kan ik je beter begeleiden. Dat hangt natuurlijk ook af van hoe serieus jij aan de slag gaat met de opdrachten.

We spreken in onderling overleg een vast moment in de week af, zodat je een stok achter de deur hebt. En mocht dat een week niet uitkomen, dan overleggen we en verschuiven we. Ook mijn agenda biedt flexibiliteit.

We hebben minimaal 2 x per week contact per e-mail. Daarnaast heb je iedere week een 1-op-1-coachingsessie van 30 min. via Skype, Zoom, Facetime of de chat.

Die sessie heb je al voorbereid, bijv. door alvast je planning te maken, een vragenlijst in te vullen of een reflectie-opdracht in te leveren.

Dan bespreken we gedurende 30 minuten waar je afgelopen week tegenaan gelopen bent en hoe je dat komende week beter kunt tackelen.

Heb je een maandabonnement, dan kun je gemakkelijk je abonnement wijzigen naar bijv. het Plus-abonnement i.c..m. een coachingstrippenkaart.

We bekijken samen vooraf wat voor jou het beste pakket is en maken een inschatting van de duur van de coaching. Heb je een abonnement voor een half jaar of een jaar en je blijkt tijdens de abonnementsduur minder vaak coaching nodig te hebben dan smeren we de coaching gewoon uit.

Staat je vraag er niet bij?

Laat het ons weten per mail of via het contactformulier.